سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد خداوند در روز قیامت و آن که [از دیگران] به خدا نزدیکتر است ، پیشوای دادگر است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

* رای ما اصلاح طلبی *

سفیر: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه ظرفیت اصلاح‌طلبان بیشتر با آقای عارف است، گفت: شانس آقای عارف در انتخابات بالاست.

 
نعیمه اشراقی از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با فارس، در مورد ائتلاف آقایان عارف و روحانی اظهار داشت: آقای عارف همواره گفته‌اند که تابع ائتلاف هستند و اگر ائتلاف به نتیجه برسد، تابع آن خواهد بود.
وی به شخصیت اجتماعی و سیاسی عارف اشاره و تصریح کرد: آقای عارف شخصیتی همچون شخصیت آقای خاتمی را دارد یعنی شخصی اصولی، ارزشی و اخلاقی هستند و هر چیزی را فدای اصولش نمی‌کند.
این فعال سیاسی اصلا‌ح‌طلب با بیان اینکه شانس آقای عارف در انتخابات بالا است، خاطرنشان کرد: اگر آقای روحانی به نفع آقای عارف کنار برود، شانس آقای عارف قطعا بیش از الان خواهد بود البته به شرط آنکه اصلاح‌طلبان با صندوق‌های رای قهر نکنند و پای آن صندوق‌ها حضور یابند.
اشراقی در ادامه اضافه کرد: ظرفیت اصلاح‌طلبان بیشتر با آقای عارف است اما اگر ائتلاف شکل بگیرد، ‌اصلاح‌طلبان پشت شخص بیرون آمده از ائتلاف قرار خواهد گرفت چرا که همه تابع ائتلافیم.



*اصلاح طلبی* ::: یکشنبه 92/3/19::: ساعت 2:10 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :73938
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<