سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل کننده بی بصیرت، مانند رونده در بیراهه است . هر چه تندتر رود، ازمقصد دورتر شود . [امام صادق علیه السلام]

* رای ما اصلاح طلبی *

تاریخ انتشار : 19 خرداد, 1392 - 00:44

اولین فیلم انتخاباتی محمد رضا عارف با نمایش سوابق اجرایی و تحصیلی عارف با عنوان در امتداد امید پخش شد.

فیلم انتخاباتی محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با نام در امتداد امید امشب از شبکه اول سیما پخش شد.

این فیلم با تدریس عارف در دانشگاه شروع شد و با پایان کلاس درس عارف به دانشجویانش در دانشگاه شریف به پایان رسید.

عارف در بخشی از این فیلم گفت: در طول 30 سال گذشته علاوه بر فعالیت های اجرایی فعالیت سیاسی نیز داشته ام. امروز شرایط کشور به دلیل اختلافاتی که دیده می شود، جوانان انگیزه حضورشان را از دست داده اند.حضور هاشمی در عرصه انتخابات موج عظیمی ایجاد کرده بود که به یک باره همه چیز عوض شود.امیدوارم شرایط بهبود پیدا کند.

وی با اشاره به اتفاقات سال 88 گفت: هزینه اتفاقات سال 88، بی اعتمادی نسل جوان بود. عده ای از دانشجویان به علت حضور در ستادهای انتخاباتی ستاره دار شدند.انتخابات 88 برنده نداشت و بازی باخت، باخت بود.

همچنین در این مستند حضور عارف در مکانهای عمومی و ارتباطش با مردم به تصویر کشیده شده بود.

عارف در ادامه مستندش گفت: من یک معلم ساده دانشگاه بودم و بهتر بود چهره غیر رسانه ای باشم. در بخش های مختلف دچار بی تدبیری ها هستیم که باید فکر جدی برای آن بشود.الان به میدان آمدم برای اولین بار است که خودم را عرضه می کنم و هر چه پیش آید خیر است.

در ادامه فیلم همسرعارف به معرفی سوابق اجرایی و تحصیلی عارف پرداخت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در چارچوب شعارعدالت، فقررا توزیع کرده ایم ادامه داد: من به ملت ایران قول می دهم هیچ هزینه ملی را اضافه نکنم.پاسپورت ایرانی اکنون چه ارزشی دارد؟ایرانی ها با کرامت زندگی کردند نباید سلیقه ای عمل کنیم.باید بر مبنای عقلانیت و خرد جمعی تصمیم گیری کنیم

عارف با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت های نظام استفاده شود،گفت: احمدی نژاد اصرار داشت من بمانم تا تجربیاتم را انتقال دهم،در آن مدت سه بار استعفا دادم که بار سوم پذیرفته شد.من در دولتم از ظرفیت همه دولت ها استفاده می کنم. آیت الله هاشمی ازسرمایه های نظام هست که متاسفانه نتوانست خود را عرضه کند .چرا نباید از تجربیات آقای خاتمی برای حل مشکلات داخلی و خارجی استفاده کنیم.

معاون اول دولت اصلاحات با انتقاد از انحلال سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور اظهار داشت: سازمان مدیریت قلب برنامه ریزی کشور بود.امیدواریم بتوانیم دوباره آن را احیا کنیم.امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم مشکلات را حل کنیم .مردم نشان داده اند اگر یک گام برای آن ها برداریم آن ها ده گام برمی دارند.

عارف با اشاره به طرحش برای ایجاد معاونت اقوام گفت:  باید  در این خصوص تبعیض زدایی کنیم.مطالبات اقوام را در چارچوب قانون اساسی پیگیری می کنم.

در نمای پایانی فیلم  محمد رضا عارف که در ماشین  منتظر همسرش جلوی بیمارستان بود، پس از آمدن همسرش با لهجه یزدی شروع به صحبت در خصوص مشکل کمبود داروی بیماران همسر عارف کردند و ترانه "ما برای ایران خون دل ها خورده ایم " محمد نوری پخش شد.




*اصلاح طلبی* ::: یکشنبه 92/3/19::: ساعت 9:54 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 10


کل بازدید :73973
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<